med tårar i halsen, smärtan i ryggen, så kliver jag uppåt, för att försöka glömma allting.

Skrivet 2010-03-19 Klockan 17:24:11


skolan va lugn, bara att jag sträckte insida lår på båda sidorna
mycket skönt må jag säga, & nu har jag precis duschat.
jag ska passa min lillebror, elr ''passa''
han är ju 11 men får inte vara ensam hemma huhu så ah.
för mig blir det bara chill hemma denna kväll.
försöker att fundera ut vad vi ska käka
men kommer verkligen inte på ngt.

hoppas att ni andra får en underbar kväll.
från mig kommer ni få uppdateringar si & så
dom kommer när jag har ngt att visa 

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Imregunhild

Skrivet 2012-02-20 Klockan 08:40:00
I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

URL: http://imregunhild.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!