lyser som guld, för kärlekens skull.

Skrivet 2010-03-23 Klockan 22:52:40

då var det kanske dags att höra av sig, jao. hehe
nu har jag äntligen tid för att blogga, just precis innan jag ska lägga mig.
nu har jag både kommit hem, pluggat, ätit & duschat.
blev klar med NO.n så den är färdig att lämnas in, i princip hihi
nu blir det bara tagga nationella imorgon bitti då.
jag ser verkligen inte fram emot det, eftersom det är uppsatts
& Engelska är inte mitt starkaste ämne, heller.

imon efter skolan blir det kolla på andra avenyn
&även plugga för idrottprov, annars har jag inte så mycket mer planerat?
finns inget mer att plugga till i veckan mer än idrott så det känns riktigt skönt.
men nu ska jag krypa ner i min varma säng.

godnatt, & trevlig dag imorgon babes ♥


ny duschad.


Kommentarer
Postat av: Hanna Sävhed Håkansson

Skrivet 2010-03-24 Klockan 18:16:36
Tack för rösten! :D

URL: http://hannaaasss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!