kan man födas om på nytt? isf vill jag göra det, NU!

Skrivet 2010-03-29 Klockan 08:17:01

vaknade för en liten stund sedan, &sitter fortf hemma hos momor.
ska snart göra lite frukost och fixa mig innan jag drar ner till bussen
för att åka till skolan, börjar 09.30 riktigt härligt.
sen eftersom det är elevensval denna veckan så vet jag inte hur länge vi går?
och min lärare verkar inte direkt ha någon större koll heller.
imon så ska jag enligt det schema jag fått, bara gå 1timma
så även på onsdag, & på torsdag går jag 9-12 det känns gött alltså.
men eftersom våran skola är heeeelt knas, så vet man ju inte om man kan lita på det? haha

efter skolan ska jag iaf hem till min granne sofie! (L)
känns underbar, för det är nog den person som känner mig mest.
& med henne man kan verkligen leva sig ut till den person man verkligen är,
det kan man inte med vem annan som helst.

nu ska jag fixa mig lite
så jaginte kommer sent elr ngt.
puss ♥

en film på mig hemma hos sofie i hennes gaderob,
jag säger ju det.. att ligga och skratta inne i ngns gaderob,
bara skratta åt ngt jag inte ens viste själv, det kallar jag en SANDRA grej.

du är bäst sofie <3



Kommentarer
Postat av: sofie

Skrivet 2010-03-31 Klockan 11:05:53
ÄLSKA OSS!!! see you tonight ;)

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!