jag vill va med dig,

Skrivet 2010-03-12 Klockan 22:43:41

wiiiihhuuu, ska strax lägga mig
så jag orkar att gå upp imon huhu 
håller på att lägga undan kläder som ligger framme osånt

jag vet inte om jag har så mycket mer att säga,
men det är ullared på tisdag 
& även nationella den dagen, så har inga lektioner
förutom nationella då, riktigt härligt

& nu taggar jag inför en galet bra lördag! 
kommer bli grymt.

härligt dock att man får liiiiiiiten sovmorgon
så man hinner duscha och sånt hihi
ska åka med matilda in till stan vid 11, så kommer sophie vid 12
wiiihu.

vi hörs imorgon små hjärtan, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!