jag vill ha tiden tillbaka, men med tiden så läker det sår.

Skrivet 2010-03-02 Klockan 13:52:02

yaaaaaao man, här är jag ahahha
skämt o sido, så att säga.

som josse skrev igår så orkade itne jag uppdatera hahaha,
men det va dock för att jag va för trött.
nu har vi vaknat, &håller på att fixa oss
för vi ska snart in till stan & kolla läget lite.
imorgon är det tyvärr skola, men jag är ändå ganska taggad
för det är snart helg igen
denna veckan kommer verkligen gå fort, hahah
mitt fritidskort går ut på torsdag tror jag att det är,
mindre roligt, men för er som kommer ihåg så fick jag en påladdning i födelsedagspresent
så nu ska jag sitta och räkna ut vilken dag jag ska ladda på det för att det ska räcka fram till sommarlovet hihi

ahja, nu ska jag platta håret
men vi hörs mer ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!