glöm inte bort att du är värdelös.

Skrivet 2010-03-10 Klockan 19:09:27

tjauh, nu är jag äntligen hemma från göteborg
usch vilket dag, nej va jag inte orkar mer av denna.
folk som tjatat hål i huvudet på mig & jag känner mig längst ner under jorden.
det som gjort mig iofs på bra humör är att jag fick nya skor & en ny boddy lotion av mormor förut.
laddade ner flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes innan jag åkte,
har iofs sett flickan som lekte med elden innan, så nu ska jag strax läsa lite i min bok
& sedan kolla på den innan jag somnar,
så detta bli nog det sista inlägget för idag. 

jag har inte så mycket att berätta, men jag såg igår att jag hade fått en fråga ang pulvret (igen)
& jag har väl inte så mycket att berätta, men jag kan iaf säga såhär att:

jag slutade med pulvret efter cirkus 2½ vecka. 
för både jag&min familj insåg att ett barn/ungdom som inte är fullvuxen kanske inte borde dricka det.
det finns massor med saker man måste vara väldigt noga med, som dricka, vad man ska äta och inte. 
så jag beslutade mig för att sluta med dt, & på den stund gick jag ner 2 kilo. 
men bara för att jag sluta med pulvret betyder dt inte att jag ska skita i att banta,
det finns mängder med olika saker man kan göra för att minska sin vikt,
men för elr senare kommer jag iaf att börja träna, & det lutar väldigt mycket åt friskis & svettis.
jag kan rekommendera pulver för vuxna som vill minska i vikt, men unga/barn borde ta sig en stund
för att fundera om det verkligen är rätt. för sen efteråt så gäller det att hålla sig kvar,
för det är hur lätt som helst att gå upp lika mycket igen.

allt för mig, vi hörs imorgon babes. 
puss & hoppas ni somnar gott ♥

skorna jag köpte. hade dom förra året också
199:- på stadium. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!