för när jag ser dig vill jag vara med dig, det bara e så.

Skrivet 2010-03-30 Klockan 18:30:56

hejsan hoppsan.
jag har kommit på att en blogg kanske blir rörig att läsa om man uppdaterar hela tiden?
och i längden så vet man inte riktigt vad man ska skriva?
det kommer bli ändringar här på bloggen.
jag kanske ena dagen skriver mycket, då jag har mycket att skriva?
medans den andra dagen är det knappt några inlägg, förutom att jag lever? haha
nej men ni förstår poängen, sen så får dom som vill & tycker att det är intressant läsa,
elr bara skita i det rent ut sagt, :) 

idag har varit en mycket kort dag,
& efter skolan drog jag hem till Josefine för att sedan åka till partille.
var där en stund, sedan hoppade vi  på fel buss som tydligen tog år&dagar
för att bara komma tillbaka till centralen? haha

nu när jag kom hem & läste mina mejl
såg jag att jag fått sommarjobb hos mamma,
ska tydligen klippa gräs och vad det nu var.
det va dock inte det jobb som jag sökte, lite surt
för nu får jag inte lika mycket cash :( 
men det är ändå några slantar som tur är.
sommarjobbet är även 2 veckor ist för 4.

vet inte om jag har så mycket mer att säga?
ska in till göteborg efter skolan imon
för att kolla efter shorts till grekland,
21 dagar kvar bara! 

&nu ikväll efter jag har duschat
blire att dra över till grannen för lite snack snack. 
puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!