ett steg, ett kliv, ett liv.

Skrivet 2010-03-06 Klockan 01:48:03

tjiiiingeling, tänkte egentligen bara skriva godnatt
&vad jag hållt på med för hyss under kvällen.
nej, nu ska jag vara helt seriös och berätta
att det blev varken ebba eller stenugsund, yepp ni läste rätt
jag satt ist framför datorn och möglade sönder, fast snackade iofs med filip på skype
sen läste jag min kära grannes blogg, som dessutom egentligen inte bor hemma
men det borde ni veta, men jag kommer ändå kalla henne för bästa granne men anyway
jag ringde upp henne, sen lite senare så drog jag över till hon
där även hennes volleyboll kompis cissi va
mycket roligt må jag säga
även om det va/är sent och alla va trött hihih

imon är det bandy
& då ska jag förmodligen gå med dom
om inte josse vill gå med också
sen så ska jag försöka hinna med att färga mitt hår
innan matchen också, riktigt najs detta asså.

men nu ska jag krypa ner i min varma säng.
puss ♥



prooooopppiiiissshh aka sofie sjöberg hihi
dock en gammal bild, men lika snygg ändå.



Kommentarer
Postat av: Maggie

Skrivet 2010-03-07 Klockan 01:37:49
skrutten <3 proppen 4 evah!!!

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!