en snabb förklaring i den tunga verkligheten.

Skrivet 2010-03-24 Klockan 23:18:55

det blev ett snabbt inlägg förut, fast jag nu tänkt att säga lite mer
när jag nu är på en plats med mer lugn runt om sig.

det hände saker hemma förut som fick mig till att bryta ihop.
vilket jag oftast gör, när saker blir för mycket, jobbigt osv.
så jag sitter nu hemma hos mormor för att snart lägga mig
eftersom jag ska till skolan imon.
min mormor bor i göteborg, så får gå upp lite tidigare imorgon
eftersom jag både ska duscha & åka buss till skolan.

eftersom jag inte kommer att uppdatera så bra under denna tid,
så får jag skriva nu de planer jag har för helgen,
& så får jag kanske berätta mer när jag kommer hem i veckan igen,

imorgon är dt iaf skola,
efter det ska jag in till stan (göteborg) med ebba för att köpa
present till linnea&sigrid.
efter det ska jag hem till mormor igen.
på fredag är det skola som gäller igen,
sedan ''hem'' för att göra mig iordning för att sedan åka till kungälv igen
för att dra på fest hos mina vännor sigrid&linnea huhu
då ska jag även slagga där, tillsammans med alla andra tjejorna.
på lördag ska jag in till göteborg med josefine för att kanske träffa Marcus
som är i göteborg för att kolla på innebandy,
sen efter det vet jag inte vad som händer, men är väl med josefine
för att sedan åka hem igen och vara med mormor, söndag blir det ta det lugnt
& sen på måndag skola, och efter skolan återvänder jag troligen hem igen.

jag hör av mig när jag känner för det.
men nu har ni fått en snabb och lång förklaring.
jag mår bra, jag är bara helt slut.
& helt tom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-25 Klockan 15:19:53
vad är det som har hänt? asså jag menar vrf stack du? måste ha varit nått hemskt eftersom att du drog..?

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-26 Klockan 13:55:00
Vill du också bli våldtagen eftersom du vill få honom fri?

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-03-26 Klockan 14:59:23
kolla mitt senaste inlägg så ska jag förklara.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!