en aning annorlunda, blir din verklighet.

Skrivet 2010-03-14 Klockan 15:05:05

godmorgon kära vänner.
jag vaknade upp för cirkus 1½ timma bredvid bästa ebba.
blev en sjukt rolig kväll igår, satt hemma hos ebba i hennes källare
tillsammans med jonathan, anton och conne
riktigt roligt må jag säga, & även en del skratt.
dom gick hem vid 3 & runt 4 gick jag och ebba som zoombier till sömns.

just nu sitter jag hemma i ebbas soffa och kollar outsiders
tillsammans med henne, men ska be ge mig hemmåt om en liten stund.
då blire bara ta det lugnt, för att sedan vänta på att mormor kommer hem till oss
för att lämna min lillebror.

jag har väl inte så mkt mer att säga,
men jag hör av mig mer senare när jag är hemma igen,
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!