& efter bara några sekunder så rullar tårarna ner på min kind igen.

Skrivet 2010-03-16 Klockan 21:43:22



härligt, då var man hemma från ullared! 
fick shoppat en heeel del, & jag kommer även skriva upp lite längre
här nedan vad jag köpte, iaf allt som jag kommer ihåg.

har iaf haft det grymt skoj, så underbart att åka med mormor! 
synd bara att inte mamma kunde åka med också, 
sen så fick jag ju även träffa marcus (L) 
ja, eftersom jag bara sett han 1gång innan på centralen i gbg
så var det roligt att få vara med honom, även om det bara va 1h
så tycker jag det va gulligt av honom som tog sin tid för att åka dit och träffa mig.

ja, vad har jag mer att säga om min dag? 
riktigt lyckad iaf.
här kommer listan på det jag köpte (det jagkommer ihåg): 
college tröja med luva, svart 
grå cardigan
svart väska
2pack vita umbro strumpor (låga)
smink borttagning 
ansiktes creme (?)
bikini överdel
lack leggings svarta
svarta leggings
leggings med spets längs benet
svart BH
5string trosor
1rakhyvel
foundation
diadem
vit tunika
svart vår jacka
svart ''wb adidas'' tröja med dragkedja
gladiator skor
svart baslinne
plånbok
svarta & rosa mys strumpor

tror det var allt, haha 
sen när jag kom hem
fick jag även en till foundation av mamma
en klocka, & vaxremsor

nu ska jag snart dejta kudden,
fast först bädda nya lakan. 
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!