du vill inte ge det en chans, du skiter i det.

Skrivet 2010-03-19 Klockan 22:50:48


jag vet att alla älskar när jag putar med mina läppar och är jätte oseriöst hehe.

min kväll har iaf varit rätt bra,
gjorde ingenting att jag skulle vara hemma ikv
för jag hade ändå inte orkat något annat
är verkligen heeeelt slut så det finns inte!
har käkat spagetti&köttfärssås med lillebror
och bara sappat runt bland massor av kanaler
&bara degat.
så nu ska jag sätta på en film
&somna till den, tror det blir new moon som jag laddade ner precis,
hoppas att den är bra iaf.
PUSS ! 

btw; fick ny mobil förut! üüüüber glad är JAG! hihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!