du var han, du vet det.

Skrivet 2010-03-15 Klockan 18:46:49

så sjukt bra går allting nu,
har precis kommit hem efter att ha varit och simmat med emmeli
för att få lite mättre motion, måste ju börja trna igen haha
eftersom jag har lagt ner volleybollen så måste jag ju hitta något annat,
en bra början kanske?

sen så är jag även sjukt glad eftersom
jag ska till ullared med mormor imon
&även kanske träffa markus där,
sen så blev det ingen kryssning vecka 16
men en resa till Rhodos med familjen
gött som bara den måste jag säga! 
sen så har jag även skickat in min ansökan om sommarjobb nu precis
så hoppas verkligen att jag får det! 

nu ska jag hoppa ner i duschen, efter det blir det skriva
upp vad jag ska få handlat imorgon,
ska se om jag hittar shorts & sommarskor för det är
verkligen något som jag behöver! 

sen blire kolla på saltön med mammi 
& efter det sängen.

här får ni bilder på hur det kommer se ut
där vi ska bo i Rhodos,
puss ♥





Kommentarer
Postat av: Anomym

Skrivet 2010-03-15 Klockan 21:44:32
Vart ska du sommarjobba?

eller asså vart har du ansökt eller vad man nu ska säga xD<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!