du någon helt annan, en person jag inte känner längre.

Skrivet 2010-03-14 Klockan 22:56:50

kom in för cirkus 1h sedan efter att ha varit ute med josefine i 2 timmar
riktigt härligt, har bara gått runt och snackat i princip.
känner verkligen att man kan prata om allt med den tjejen,
imorgon är det skola, så jag hade tänkt krypa ner i min säng men först läsa lite
lite segt bara att jag inte har någon lampa vid sängen,
så tror jag ska leta upp en nu innan haha 

som sagt, skola imon & eftersom det inte händer ngt
speciellt där, så är jag väl ändå ganska taggad
för jag vet att de snart är tisdag
vilket även betyder ullared.
jag har även nationella i engelska den dagen
så har inga lektioner, galet härligt.
men nu ska jag lägga mig. 

godnatt människor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!