du har ett vackert leende och en underbar personlighet.

Skrivet 2010-03-22 Klockan 22:35:29

då var det kanske dags att höra av sig, elr vad säger ni?
men jag hade ju sagt till innan att jag skulle uppdatera så bra idag, hihi
var iaf i skolan idag som för övrigt var lugnt,
skolan är rätt lugn så fort det inte är NO, för det ämnet är verkligen BAJS!
&då skojar jag inte, för mina NO lärare hatar mig, & jag dom. perfekt

efterskolan gick jag och mötte upp Åsa vid västra gatan,
auf va tuff jag är som har varit i stora staden Kungälv, haha
anyway, efter det stack jag till motet och mötte Josefine
för att sedan åka till Stenungsund (nösnäs) och kolla på mr. X träning,
blev dock inte så länge, eftersom jag sedan var tvungen att åka hem till
mormor bara för att hon skulle hjälpa mig att plugga.

kan ju då DOCK ta och meddela dagens största diss,
vilket är att precis när jag och Josefine kom till busshållplatsen
för att ta bussen hem, så kommer den, och vet ni vad???
DEN ÅKER BARA FÖRBI!!!!! 
jag trodde helt allvarligt att jag skulle lacka sönder?
jag som hade bråttom och allt, ååh.

30min senare satt  vi iaf på bussen tillbaka,
så var hos mormor cirkus klockan 19
och då vare käk som gällde, och plugg.
gick kanon bra, har bara något kvar att göra.
duschade sedan hos henne, och efter det körde hon mig.
TACK! för jag orkade faktiskt inte sätta mig på en buss hem ♥

imorgon kommer det inte heller bli så jätte bra uppdatering,
usch va usel jag känner mig, fast kan själv tycka att det är lite jobbigt
att uppdatera & läsa andras bloggar som uppdaterar för ofta,
för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?
iaf, så ska jag vaxa armarna imorgon efter skolan,
något som behövs!
sen hem en snabbis troligen, & då hinner jag säkert slänga iväg ett snabbt inlägg.
efter det, alltså klockan 16 ska jag hem till mr. X & massa mys på det. 

känner mig jätte WB nu som skriver så,
men vill inte avslöja för mkt, innan jag har ngt att säga.
som jag gjorde med typ, daniel haha. 

men nu blev det ett jätte inlägg, & ingen bild.
och jag ska lägga mig nu.
så alla får sova underbart.
godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Mormor Yvonne

Skrivet 2010-03-22 Klockan 23:07:59
Suss gott, min prinsessa


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!