Du anklagar kvinnan för att hon fladdrar från den ene till den andre. Klandra henne inte, hon söker en pålitlig man.

Skrivet 2010-03-07 Klockan 13:04:16

söndag igen, vilket kanske blir en mysig sådan?
av det jag ser ut genom mitt fönster är att det är soligt
&ser mycket härligt ut.
känns som om att det är tidigt, fast klockan är ju 12.59 i min stund.
och jag vaknade för 29minuter sedan.
det är galet att man kan sova så länge, (även om jag vet att vissa sover längre)
så är det ganska tråkigt, för dagen är ju snart slut? 
jag har ingenting planerat, så vi får se var denna dag leder.
men först ska jag börja med att ta mig en macka,

puss ♥



tycker verkligen dom är jätte bra, & jätte söta. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!