don't blame me for everything.

Skrivet 2010-03-20 Klockan 18:01:33

woho, nu är jag ännu mer lyckligare!
åkte in till stan förtu efter att ha varit ute med min lillebror en stund,
sen när jag kom tillbaka kom min mammi och mötte mig vid bussen
för ett paket som vi beställt hade kommit,
DET VA MINA SKOR! :D 
fast, jag vet inte om jag har sagt det haha
men beställde converse för någon vecka sedan & nu hade dom kommit
fett najs.
så jag kan ju ta och hissa mina nya converse & dissa alla som har fake haha.
&som jag även skrev igår, så fick jag en ny mobil
så slänger upp en bild på den, dom nya skorna, en bild på min bror
&en exopic från den nya mobilen hehe.

ser ut som om det blir en lugnt kväll,
för alla är typ borta så finns inte mycket alls att göra,
puss ♥





♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!