detta behövs inte läsas.

Skrivet 2010-03-10 Klockan 23:29:01

jag skulle kunna skriva en egen bok om allting,
jag skulle kunna skrika ut så mycket som ni aldrig skulle kunna förstå.
jag skulle kunna prata, men det ända svar/fråga jag skulle få från er
skulle vara ett varför? 
& ni vet mycket väl vad jag tycker om den frågan.
jag ger inget konkret svar, för ni fattar inte ändå.
ingen fattar.
det är därför jag väljer att inte berätta för någon.
men en sak borde ni veta,
& det är att jag hör, ser och vet så mycket mer än vad ni egentligen tror.

tyvärr.....





Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2010-03-11 Klockan 09:39:00
Ä L S K A R D E J, du är det finaste jag vet


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!