det va väl så det skulle vara?

Skrivet 2010-03-03 Klockan 19:27:21



yeye, skola idag jaaao
efter skolan drog jag med ebba till mimers för hon skulle träffa evelina huhu.
så efter det drog jag till k-motet för att träffa pontus & åka med han till stan.
när jag va framme stack jag till mormors jobb för att sedan åka in till stan
(även om hon typ jobbar väldigt centralt)
sen hem till henne för att hämta hennes bil & hem till k-älv igen.
nu sitter jag här, åt pannkakor för en stund sedan
& fixar förtillfället mina naglar, eftersom jag tog bort mina lösnaglar häromdagen
men detta blir verkligen jätte fail, menmen.

ska strax hoppa ner i duschen, 
sedan se mitt efterlängtade andra avenyn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!