balanserande på en tunn lina av känslor, & bara en vindpust kan få mig att tappa balansen.

Skrivet 2010-03-21 Klockan 23:33:35

grym eftermiddag/kväll
har ju varit med josefine hela eftermiddagen och kvällen
&det är helt underbart, lika roligt varje gång måste jag säga.
ett litet skratt på läpparna fick vi båda när en kille hon smsade med
frågade vad hon gjorde & hon svarade att hon var med en kompis
och fick svaret tillbaka sedan: -aha, sandra eller?
då visade det sig att varje söndag som dom smsat har hon varit med mig,
haha men det är nog faktiskt så, känns som om att söndagar är våran dag, 

slutade även kvällen med ett väl behövligt samtal med mormor
det ända som är kvar på min ''att göra-lista'' är sminka av sig & krypa
ner i sängen för att sedan läsa några sidor i boken.

imorgon är det skola, & sen med åsa som ska ta ytterligare ett hål i örat
sen blire kanske plugg hos mormor,
så imorgon är uppdateringen dålig, men skriver när jag får tid. 

för att hålla era humör uppe kan ni ta och kolla
på en grymt skön kille som man inte kan göra annat än att älska,
nu går jag och lägger mig.
puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!