allting är möjligt, om man bara vill.

Skrivet 2010-03-16 Klockan 06:58:09

tänkte att jag skulle pallra mig upp för att blogga innan skolan
med tanke på att jag inte kommer koma hem förens ikväll.
som ni läste igår så har jag nationella nu på morgonen,
sen dirr efter det sticker jag till ullared
så det är därför det kommer vara tomt om uppdatering nu under dagen.
men jag hoppas att ni kommer få en bra dag! 

& lycka till, till alla ni andra 9:or som ska göra nationella.

btw, fick frågan om var jag ska sommarjobba, 
&jag har sökt hos min mamma, på KVD kvarndammen i Göteborg 
dom jobbar med aktion på nätet typ ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!