Alla dagar jag var din - Denbo ft Daloz

Skrivet 2010-03-18 Klockan 19:08:36

tänk alla dagar jag var din,

Tänk alla gånger som jag låg tätt intill

Lägg dig vid min sida, jag saknar dig

Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

 

Mitt hjärta bultar, jag vet inte vad som händer

Har klättrat högt, fan har blod på mina händer

Och mitt inre det skriker

Det skriker av rädsla

Har tappat hopper långt bort som jag själv sa

Snälla säg mig varför ska

Det blir såhär,

Du var hon, du var det,

Du var allt som fanns där

Men du sumpa din chans

Du slet mitt hjärta isär.

Och nu sitter jag här i denna iskalla värld,

Blicken fastnar och jag fryser till,

Kollar ut genom fönstret och jag tänker till

Säg mig varför, bara låter jag folk

Trycka ner mig under ytan

Ser mitt öde som sålt

Det var ju vi, ingen annan än oss,

Men du sket i våra löften och nu krossar du oss

Är du nöjd nu, var det de här du ville?

Allt försvann på en kväll för en annan kille

 

Åh baby, alla dagar jag var din

Tänk alla gånger som jag låg tätt intill

Dig vid min sida, jag saknar dig

Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka  dig

 

Jag fick ett samtal,

Inte väntat förstås

Jag lovar, allt som han sa

Det var bara om oss

Han berättade för mig,

Sanningen bakom allt,

Fan jag ville inte tro,

Att allting var sant men,

Vad ska jag göra,

Snälla säg mig det

Ska jag börja om,

Kan jag lita på det med?

När du ljög för mig,

Flera gånger om igen,

Fan jag blev så förstörd

Att jag knappt hittade hem

Men har börjat förstått att slutet är här,

Alla minnen vi byggt upp sjunker sakta iväg

Så, är du glad

Har du fått som du vill?

Hoppas själv du förstår vad detta leder till

Okej, jag kan va ärlig mot dig,

Jag har fallit ner i gråt

Undrat varför mot mig

Vad har jag gjort

För förtjäna det här?

Jag älskade dig men nu är

Slutet här.

 

Åh baby, alla dagar jag var din,

Tänk alla gånger som jag låg tätt intill

dig vid min sida, jag saknar dig

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!