you make me smiiiiile to the world.

Skrivet 2010-06-28 Klockan 19:21:18


en dag på jobbet avklarat! det var faktiskt inte så överdrivet jobbigt
och även ganska o organiserat så jag kommer nog fixa dessa 2 veckor.
sen fick jag även reda på hur mkt jag tjänar, så när jag får min lön
kommer det sitta 6 777 på kortet, inte fel alls asså! :)
men jag har ju redan köpt en mobil för 1 800, så jag är skyldig mamma de
sen funderar jag även på att köpa hårförlängningar som jag haft innan
fast inte clips för jag tycker det är lite för fjortis på det.
kan bli olika färger det glider isär så håret delar sig och det ser bara inte bra ut :)
så jag ska nog skaffa löshår som man bränner fast.

jaja nog om det, nu ska jag ut och vara med madde lite :)
uppdaterar senare. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!