you make me see the world in a different angle.

Skrivet 2010-06-20 Klockan 00:01:53


min kväll är räddad förutom att i*** inte är här ;(

men jag ska faktiskt inte vara uppe så länge till
för måste upp i tid imorgon för ska hinna duscha och fixa mig
innan jag ska med madde och hennes lillasyster till stan
för att sedan träffa baby love. 

jag har iaf haft världens mysigaste dag idag :) 
åkte in till stan vid 2 och träffade - - - - :blush:
sen hem för att hämta lite pengar, och då blev det
käka på humle och malt med ebba :) 
sen åkte jag upp till madde och så har jag varit med henne
resten av kvällen tills nu :) 

men kommer inte blogga mycket mer idag.
så godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!