who are you to call yourself special?

Skrivet 2010-06-25 Klockan 02:23:49


sandra putar inte med läpparna, ett under maybe? 

har haft en mysig kväll, gick ut med madeleine på en promenad vid elva
sen följde jag henne hem, & då visade det sig att hon bodde granne med dennis i min klass
så jag bad han komma ut lite, så stog och snackade med honom :D asså jävlar va jag
har saknat den killen! har inte träffat honom sen dagen innan skolavslutningen, thats sick!
sen påvägen hem tog jag iaf ett stop hos ebba och satt och pratade med henne
sedan snackade jag med andreas i telefon påväg hem och nu ska jag snart sova :D

hoppas ni sover gott! :)


Kommentarer
Postat av: daniel

Skrivet 2010-06-25 Klockan 15:39:57
haha va bor dennis bredvid madelen :o

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-06-25 Klockan 16:03:41
haha nej asså inte madelen rosén, en annan :)

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/

Postat av: Martina Den Fina

Skrivet 2010-06-25 Klockan 16:20:15
Heeej... Glad midsommar på dig..

skulle du kunna hjälpa mig välja vad jag ska ha på mig ikväll.. har lagt ut två outfits på bloggen. men kan inte bestämma mig.. Vinner den fluffiga klänning med rosa pradaväska över den tajta klänningen med de skimmrande blåa skorna...??

URL: http://martina86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!