vill bara somna om & vakna upp i min dröm.

Skrivet 2010-06-05 Klockan 10:50:43

shiiiet va jag hatar allergi!! :mad:
men har tagit en tablett så får bara hoppas på
att det går över snart :) 
ska fixa till mig lite för att sedan hjälpa mamma & pappa med festen
som dom skall ha ikväll på kvarnkullen i kungälv :) 
så det kommer inte bli så mycket uppdaterat idag
för jag kommer inte spendera min tid inne vid datorn :/ 
men jag uppdaterar så fort jag har tid! :) 

nu måste jag kila,
plus att mormor har kommit hem,
JAG ÄR ÖVER LYCKLIG!!! :D:D:D:D
så jag ska ringa henne på vägen.

puss :love:


mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!