varför kommer du tillbaks i mina drömmar?

Skrivet 2010-06-07 Klockan 23:20:21

hejsan, eller godkväll kanske vi ska säga?
har haft fullt upp hela dagen, men vet ni, ni får ta det! 
jag har inte tid till datorn hela tiden kära vänner (& alla andra)

idag har jag iaf varit i skolan till klockan 12
sedan åkte jag hem till mormor, tjötade lite med henne 
innan vi sedan skulle ta bilen till backaplan för att shoppa lite 
sen åt vi på paprika och efter det körde hon mig hem till kungälv, och ungdomsmottagningen.
satt där och väntade i 50 min på att det skulle bli min tur,
och jag blir så j*vla sur, men när det väl är min tur så är jag tvungen att boka tid
okej, fine! grejen är bara att jag får inte en tid förens efter hennes semester!! 
så jag ska komma tillbaka 30/8!! :bigeyes:
blir man sur elr!? JA! 

jaja, det som iaf kan glädja mig är att
jag har fått shoppat idag, vilket blev:
2 nya skor från skopunkten 
en randig långärmad tröja från lindex
en turkos tröja/tunika med hål på axlarna från lindex
kort korta leggings att ha under skolavslutnings klänningen från gina tricot 
svarta långa leggings från cubus 
sen fick jag även en vit adidas tröja som mormor köpte till mig i Turkiet! :) 

nu ska jag lägga mig! :)
godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!