sandra + otur = ?

Skrivet 2010-06-30 Klockan 18:02:45

usch, hemsk dag på jobbet! fast ändå rätt chill :)
det har inte riktigt varit min dag eftersom det hela börjar med att
vi står ute och flyttar plåt i containrar och det ös regnar, helt plötsligt halkar man på
en av plåtarna samtidigt som oskar & john (mina arbetskompisar) ser på :bigeyes:
lite senare så har jag spolat av en ute plats av trä och ska lämna tillbaka
en vatten slang, du tror inte att på vägen tillbaka går jag rätt in i en truck
och har nu ett svullet ben, vilket också var när oskar & john gick förbi :bigeyes:
JAG SKÄMS!!! 

men nu ska jag byta kläder, sen ska jag gå ut lite!
får ju nästan ingen fritid efter jobbet! :o 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!