men jag vaknar upp i min ensamhet.

Skrivet 2010-06-08 Klockan 19:06:21

hejsan kära bloggläsare.
jag har precis kommit hem efter en kort stund i stan.
slutade väldigt tidigt idag, och har knappt haft några lektioner
mer än att få reda på att jag fått VG i musik!!! :D 
sen skulle vi och käka på donken med elevrådet eftersom
det var sista gången vi sågs innan sommarlovet + att vi 9or
som är med slutar helt från skolan :) 

efter skolan gick jag & ebba för att sola på TRÄNA 
sedan åkte jag in till stan.

träffade mormor efter en stund och det blev lite till shoppat (a) 


Vax remsor lindex 89 :- 
ACO summer body lotion åhlens 29:-
depend lösnaglar H&M 85:-
svart nagellack H&M 39.50 :-
solglasögon H&M 49.50:-

Tack Mormor! ♥


nu ska jag duscha & vaxa armarna! 
puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!