Ko lamang gusto mong dito.

Skrivet 2010-06-19 Klockan 01:16:38



nu är jag hemma efter den bästa dagen på länge! 
trodde verkligen inte att denna vanliga tråkiga fredag skulle bli till den bästa i mitt liv.
jag är lyckligare än någon annan. 
&saken är den att jag inte kommer att avslöja varför! haha 
dock kan jag göra såhär: 


hihihihih :blush: :blush:

så jag kommer nog sova godare än godast måste jag säga! 

ps. 
öppet förhållande menar jag att vi liksom inte är ''tillsammans'' än
ds. 

hoppar ni kommer sova gott! 
för det kommer verkligen jag! :) 
puusss ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-06-20 Klockan 14:18:30
ännu ett trick för att få tillbaka johan?

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-06-20 Klockan 19:10:13
vad menar du med ännu ett trick? och på vilket sett menar du att jag vill ha tillbaka han på när jag visar detta? :s snälla skaffa fakta innan du kommenterar!

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!