just need some more heroin

Skrivet 2010-06-15 Klockan 00:19:56

åh, det är verkligen dags för mig att sova.
men jag klagar inte över denna dag eftersom
jag har varit med den bästa grannen, köpt fritidskort & även varit med dom goa.

imorgon blir en bra dra, bara det att jag ska till tandläkare och laga en tand imorgon
så det är verkligen dags för mig att sova eftersom jag ska vara där 08.00 :( 
sen ska jag iaf in till stan med sofie
& på kvällen blire grillning med addi, patrik, andreas, josse & erika :) 

men nu måste jag sova :)
puss 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Skrivet 2010-06-15 Klockan 10:19:20
Vi e SJUKT snygga!

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!