jag kommer sakna er alla, 9F för alltid i mitt hjärta.

Skrivet 2010-06-11 Klockan 01:29:12

ååhh, jag har verkligen haft en toppen kväll! 
jätte god mat, jätte goa människor, mycket dans
& ingen röst kvar. 

men jag kommer sakna alla så sjukt mycket! 
även om det har varit tuffa 3 år
så har dom även varit underbara, alla 9F:are är underbara
och som rubriken säger, ni kommer ALLTID att finnas i mitt hjärta. ;(;(

nu ska jag sova, 
ska upp tidigt imorgon för att kolla på min lillebror som
slutar skola imon.

bilder kommer när jag lagt in dom på datorn.
puss & godnatt ♥


bild från skolfotot i 8an.
i love you girls!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!