ibland får du mig att tänka tillbaka.

Skrivet 2010-06-09 Klockan 18:23:35

har precis kommit hem från stan & herregud vilket äckligt väder det är ute!
det regnar, är kvav luft och allt känns bara äckligt fuktigt.

men man ska inte klaga över spilld mjölk
min dag har varit bra trotts allt! 
så nu sitter jag iaf här och ska snart byta kläder,
packa badkläder + handduk
för att sedan åka hem till ebba tillsammans
med tjejorna i klassen för att ha det mys, sista dagen tillsammans.

så jag kommer hem igen runt tio
&slänger in ett inlägg och säger godnatt! :)
puss :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!