i still dream, everyday.

Skrivet 2010-06-02 Klockan 19:31:46

åh, tog världens härligaste cykeltur till mammas jobb förut! :)
var där en liten stund innan hon skulle på möte och jag cyklade tillbaka till kungälv.
så mötte jag upp josse som skulle köpa fritidskort, sen åkte vi till stan
och det jag fick köpt va ett svart bas linne från gina tricot för 99:-
allt bra att ha det! älskar att ha det under tröjor hihi.

nu ska jag strax ta mig en dusch,
sedan äta grillat med familjen
+ att jag måste göra mina NO kompletteringar :) 
puss! :blush:



mormor jag saknar dig! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!