i like where you sleep, when you sleep next to me.

Skrivet 2010-06-24 Klockan 01:09:53



hej folks :)
stack upp till madde efter att jag hade varit i stan,
sen vid kvart i 11 gick jag ner för att möta
josefine, tim, jonthe, panos & fredrik :)
så gick vi runt lite innan jag stack hem vid 12 :)

så nu sitter jag här och gör inte alls mkt,
ska typ lägga mig för jag behöver det lite
känner jag nu asså :D haha.
ska iaf in till stan imon
för jag ska lämna tillbaka ett linne som jag köpte förut
det satt inte lika bra på som jag trodde
utöver det så köpte jag
ett vitt linne med ''the beatles'' på - H&M 149:-
svart väska - H&M 99:-
lila spets trosor - gina tricot 29.50:-
volume million lashes mascara L'ORÉAL paris - 129:- 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!