i en värld full av liv.

Skrivet 2010-06-12 Klockan 20:59:54

jag kom på att jag glömde skriva att jag åkte göteborgs hjulet igår med
min mormor och lillebror, och jag trodde faktiskt att jag aldrig skulle göra det, haha! :) 
men det var roligt, bilder får ni från dt när jag lagt in dom på datorn :)

nu har jag kommit hem från stan, har även varit hemma hos josse
& sitter nu och väntar på att tim, jonthe, fredrik & kanske panos kommer hit :)
för mina päron är på fest, så det är bara jag och lillebror hemma.

blir en lugnt och mysig kväll! :) 
nu måste jag städa lite till.
puss :D 



Kommentarer
Postat av: Sculpture

Skrivet 2011-01-21 Klockan 16:21:47
Very impressed!

URL: http://sculpture.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!