I can't give you everything. but I can give you my heart.

Skrivet 2010-06-01 Klockan 08:48:07

hinner med morgon blogg idag eftersom jag har sovmorgon
men lite bråttom har jag nu, haha! :) 
det är kort dag idag, slutar halv 2 om inte tidigare.
och har bara musik, so och idrott idag :) 
sen ska man hem och plugga matte & no
eftersom jag har dom 2 proven kvar i skolan.
och ska jag vara heeelt ärlig! så får jag hellre ig i no
än ig i matte och får gå sommarskola! för jag kommer höja mig
i 2 andra ämnen så då gör det inget om jag har ig i no.

men men nog om det.
nu ska jag gå till skolan.
ha en fint dag i detta sommar väder.
puss :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!