du vände och gick, du vände dig om.

Skrivet 2010-06-23 Klockan 13:56:28

nu har jag vaknat efter en rooolig kväll igår.
fan va det behövdes sömn idag kände jag, men det är så värt det
för vädret är ändå inte på topp idag! :)
kan meddela att jag köpte hårfärg igår så nu hade jag tänkt
käka frukost, sen färga håret & efter det åka in till stan :)
det är mina planer för idag hihi

slänger upp en bild på håret och allt senare
så ni får se hur det blir! :)
puss :love: 



som ni vet så ÄLSKAR jag Robin Bengtsson! ♥


Kommentarer
Postat av: Karsteningebjorg

Skrivet 2010-12-15 Klockan 11:24:22
Spirits are speaking in my dreams and other ways

URL: http://karsteningebjorg.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!