du finns när jag behöver dig.

Skrivet 2010-06-21 Klockan 13:34:49

nu har jag ätit frukost och ska fixa mig snabbt snabbt
men tror inte jag gör någon direkt speciellt fixning
känner för att ta en slappis dag och det är precis det jag ska göra!
ska strax möta upp madde och vara med henne innan hon ska till sin pappa
efter det får jag väll se vad som händer! :D
för övrigt så har jag fått elr får snart pengarna från inventeringen
som jag och josefine gjorde på valborg :D fan va najs med pengar!
någon ska ju shoppa aaasssåå (a)

men nu måste jag skynda att fixa mig! :)
vi hörs senare.
pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!