det va bra tills du lämnade mig utanför dina stängda grindar.

Skrivet 2010-06-06 Klockan 22:42:13

nu är jag tillbaka på bloggen ingen :)
förlåt, men jag kände verkligen att jag inte orkade uppdatera idag
så jag har suttit ute i solen hela dagen, och ja, jag har bränt mig på axlarna!
skönt på ett sett att det blir skit väder imorgon, haha! ;)
iallafall så har jag lagt in bilder från festen på datorn nu
så jag tänkte ladda upp några bilder här på bloggen.
men det blir nog inte alla eftersom det är tagna med systemkameran
och det tar sån sjukt lång att ladda upp :) haha
men det kommer i ett separat inlägg nu efteråt.

ska snart sova med, så jag kan lika gärna
säga godnatt direkt.
puss :) 



Kommentarer
Postat av: mormor Y

Skrivet 2010-06-08 Klockan 08:15:06
Du är det finaste som finns kramar

Postat av: Vera

Skrivet 2010-06-08 Klockan 19:10:49
gud vilken fin bild på dig Sandra! :)

URL: http://veraapuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!