because i was high

Skrivet 2010-06-01 Klockan 12:01:05

åååhh detta är så bra, och i detta läge så älskar jag skolan!
stryk allt jag skrev förut, jag har inte haft några lektioner idag
har bara chillat runt asså, sååå najs! :D 
+ att jag även fick redan på att jag inte behöver göra muntligt i no
utan bara lämna in en komplettering, ååhh.
nu känns det faktiskt som att jag kommer klara detta! :D 

så jag firar med en dusch, sen lite glass
och efter det en liten tripp till göteborg! :D 
wooohhho.

sen kan man verkligen inte klaga på att
1 Juni invigs med ett fantastiskt sommar väder.
jag mår bra nu! :thumbup:

puss :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!