att drömma fina drömmar om dig varje natt gör det till en mardröm.

Skrivet 2010-06-07 Klockan 08:27:42

snabb morgon uppdatering idag eftersom jag har sovmorgon :) 
har iaf precis fixat mig och hade  tänkt gå ner och käka frukost
innan jag ska dra mig till skolan. min mage kurrar verkligen (a) haha! 
det blir nog en ganska chill dag idag känner jag.
&efter skolan ska jag in till göteborg och träffa mormor för att shoppa
så jag hoppas jag kommer hem med några påsar iaf ;) haha! 

anyway, måste till skolan nu! :) 
ha en toppen dag, (även fast det regnar ute :( )

puss! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!