you couldn't be my prince, if I weren't your princess

Skrivet 2010-07-30 Klockan 16:21:31


bilden som skulle laddas upp igår egentligen.

nu är jag äntligen hemma vid min dator igen & nu är allt som vanligt :) haha! vaknade upp hemma hos madde vid 10 tiden ungefär, käkade frukost och softade vid tv. sedan tog vi på oss och tog bussen till hennes pappas lägenhet för att städa där, så då gjorde vi det. sen kom mamma och hämtade oss där så fick jag hyrt film till ikväll eftersom detta kommer bli en riktigt jävla slappdag! kommer inte sätta min fot utanför dörren mer idag haha! efter det så körde vi iaf hem madde igen. och nu sitter jag här, har kollat igenom facebook om det va ngt kul där, & nu tänkte jag byta om till mys kläder och sen gotta ner mig i soffan där nere. fast först.. måste jag nog plocka undan alla mina kläder som ligger i sängen :o får seriöst damp på att jag aldrig lyckas hålla iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!