you are nothing without your style.

Skrivet 2010-07-11 Klockan 18:51:07

hejsan.
kom hem från göteborg för en lite stund sedan, och nu har jag precis vaxat mina armar :)
ska även börja packa snart, för ska sova i båten ikväll med Madde ute på marstrand hihi
så jag kommer ta bussen klockan 20.45 vilket inebär ingen uppdatering ikväll.
men så fort jag är hemma imon så uppdaterar jag :)
lovar även att slänga upp ett inlägg innan jag åker, för det är ju en stund kvar tills dess, haha!

anyway så fick jag inte köpt några cykelbyxor eftersom dom var slut, gah!
så trött man blir :( men får åka tillbaka i veckan för att se om dt kommit in några.
men jag blev 2 tunikor rikare :d känns gött.

men nu ska jag packa :)
hörs om en stund!
love, s ♥


före                                                               efter

ser ni någon skillnad? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!