värsta dagen i mitt liv.

Skrivet 2010-07-12 Klockan 21:03:35

jag har nog aldrig varit med om något värre, jag tror jag dör.
lyssna och hör så ska jag berätta.

har nu kommit hem efter att ha varit på marstrand i 1 dag & en natt.
madde & frida åkte hem vid tolv, & familjen kom ut klockan 2 cirkus.
vi drog och bada och bla bla bla.
sen senare så drog vi bort för att käka fish n chips,
så när vi köpt maten sätter vi oss ner vid ett bord tillsammans med en random tant
och börjar äta, efter inte alls lång stund kommer en mås flygandes mitt emot mig
och försöker ta min mat, såklart blir jag rädd som fan och mitt hjärta dunkar snabbt som f*n.
så jag tänker, den j*vlaaa måsen ska inte få ta min mat, så jag drar den närmare mig,
efter inte alls lång stund attackerar den mig IGEN! rätt framför ögonen och tar allting,
fatttar ni? DEN FLYGER RÄTT IN MOT MITT ANSIKTE!! jag slänger maten ifrån mig,
skriker som fan och börjar sedan gråta, för ni fattar inte vilken fågel skräck jag har!
asså jag var så sjuk chockad, så rädd och allting, grät 3 gånger till senare.
fåglar är nog det värsta jag vet, och det blev ju inte direkt bättre av det här.
kunde inte ens kolla på en fågel utan att hoppa till.
USCH!



btw, kommer bilder från igår och ett snabbt inlägg om det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!