varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen.

Skrivet 2010-07-09 Klockan 23:41:44

usch vad trött jag är.. fast, det är kanske inte så konstigt?
eftersom man jobbat varje dag nu i 2 veckor och gått upp klockan 7
så är det faktiskt tillåtet att vara lite trött haha.
bara det att jag måste upp 10 imon eftersom jag ska möta upp amanda&sophie
på centralen klockan 12 haha, men jag klagar inte :) fin besök ju!
kommer bli skojigt, ska kolla partille cup och chilla runt :D

men nu har jag tyvärr inget att skriva,
& det är snart dags för mig att sova :)
godnatt babes ♥


jag med rosa tröja och mappen i handen för er som inte vet :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!