sleepmode

Skrivet 2010-07-26 Klockan 00:45:48


sängen väntar verkligen herregud jag måste sova! ska upp klockan 8 imon, DÖDA mig! :o
nej mendet är verkligen värt det, tåget till amanda går klockan 10.02 och min buss är på centralen 09.30.
det är rätt sjukt, satt och tänkte på hur lång tid dt tar, att jag måste gå upp klockan 8 för att fixa mig, ta bussen klockan 9 och sen är jag inte framme förens 11:27 :o thats sick! haha. men nu ska jag lägga mig, uppdaterar mer imorgon innan jag åker :) godnatt, peace


Kommentarer
Postat av: Lokeanette

Skrivet 2012-03-28 Klockan 13:46:34
Nice site, cool background. toni.

URL: http://lokeanette.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!