så alla pengarna va ju slut men det får jag leva med.

Skrivet 2010-07-20 Klockan 22:34:56

nu har jag varit sjukt duktig asså även fast jag har varit på det sämsta humöret
ang inlägget nedanför! anyway
så var jag så duktig att jag har tvättat vit tvätt och även hängt upp den,
sen även gjort kyckligsallad till mig och mamma :)
sen så kan ni ju bara lista ut vem som fick mig på bra humör igen, jo maddeälskling :love:
så jag sitter hemma hos mig tillsammans med madde nu och vi ska snart gå upp till henne och sova där :)
kommer bli mysigt som bara den! hihih :) fast tror nog inte vi kommer sova så mycket ;) 
så jag kommer inte uppdatera mer förens imon någon gång när jag har tid :)
så sov gott babes hihih ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!