put your body next to me.

Skrivet 2010-07-16 Klockan 00:30:16

godkväll :)
har precis kommit hem efter att både varit i stan & även hos min granne Sofie :)
varit riktigt mysigt i göteborg, mötte upp mamma&lillebror som hade varit inne på bio.
åt middag med dom på restaurand söder, sedan minigolf på heden och efter det
glass på kungsportsplatsen :)
när jag kom hem stack jag över till sofie en stund och nu sitter jag här och degar :)
försöker fundera ut något kul att hitta på nu eftersom jag inte vill sova, haha!
slänger säkert upp ett inlägg eller 2 innan jag lägger mig.








Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2010-07-16 Klockan 08:13:52
Fina bilder, ser kul ut, jag hade gärna velat vara med förståss puss,puss min "favvotjej"


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!