natural is beautiful

Skrivet 2010-07-23 Klockan 21:56:22


asså jag har verkligen tröttnat på smink! jag sminkar mig aldrig längre om det inte är något SUPER speciellt.
det ända jag använder är mascara för att få upp mina ögon, mina ögon blir strörre då :) sen så tänkte jag idag ba: fan va kul, jag ska sminka mig med foundation eftersom det ändå inte är bra väder. men direkt när jag kom hem tvättade jag bort det, känns mycket mycket skönare utan! :)
så nu ska jag ut igen, ska träffa madde&frida en stund, sedan får jag väll se vad jag gör haha!

btw, lägg märke till att jag inte putar med läpparna på ngn av bilden ;) haha! 
nu ska jag kila, bye!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!